Varianten unplausibel...

Varianten unplausibel...

Beitragvon Kunbergerin » 4. Apr 2019, 13:22

Bei einer Eingabe der Varianten mu87ss mir ein Fehler unterlaufen sein, den ich nicht finde.
In der Berechnnung für ein EnergieEffizienzhaus Denkmal habe ich als Variante2018 neben anderen Komponenten, eine komplette und stärkere Außendämmung gewählt, einen Pelletkessel, einen sehr viel besseren Bodenaufbau, und die oberste Geschoßebene auch stärker gedämmt. Als Variante 2019 habe ich die von Seiten der Denkmalpflege realisierbare Variante, u.a. mit zweiseitiger Innendämmung der Außenwände, einem Ölbrennwertkessel und geringerer Dämmung -nicht nur- im Bodenbereich gewählt.

Als Ergebnis bekomme ich bei Variante 2018 einen weit höheren Energiebedarf, wie kann das sein? Wo liegt mein Fehler?
Kunbergerin

Re: Varianten unplausibel...

Beitragvon EnEVadmin » 7. Mai 2019, 11:19

Sehr geehrte EVA-Anwenderin, sehr geehrter EVA-Anwender,

in solchen Fällen senden Sie uns bitte die Projektdatei (.pr8) per Mail (hilfe@leuchter.de) zu.
EnEVadmin
Site Admin

The best online dating sites and information

Beitragvon HaroldGyday » 9. Jul 2020, 02:24

Do you know the Most Important Functions of the most effective Dating Website?
Picking the best dating website online isn't always as easy as it may sound. Each online dating services website https://blogcitynews.com provides extensive various characteristics that different people might want. So how do you look for the best match and what functions are important to you?

Dating sites like MySlate, Complement, Quick Men and women, and Dater do all the meet your needs. They gather members of diversified backdrops and look for appropriate single men and women. It's really just like seeking within the forests. You have to use your intuition and knowledge in the landscape to obtain the right go with.

Internet dating websites will typically utilize an algorithm criteria to complement you with possible suits based on such things as your gender, grow older, size, excess weight, religious beliefs, education and learning, ethnicity, and a lot more. When you have been out with a guy that is overweight, your online information might study "Not a Overall health Nut," or you will probably find an heavy man messaging you on a regular basis. Every single person's online account varies. It's about putting yourself in your users footwear and which makes them secure.
HaroldGyday

Zurück zu EVA Software Diskusionsforum